Home

Saturday 2 June 2012

Bila aku....



Assalammualaikum...



1) Bila aku risau?

aku suka gosok gigi lama-lama sambil berfikir apa yang aku kena buat nak hilangkan masalah tu. At last sampai gigi bersinar pon still tak dapat solution. @_@

2) Bila aku marah?

aku suka sapu satu rumah, Mop lantai kat dapur, clearkan segala pinggan mangkuk kat sinki & kemas segala barang-barang kat bilik sampai aku puas ati. Jangan harap ada benda yang bersepah depan mata. huhh!!

3) Bila aku merajuk?

aku suka mengasingkan diri, tak nak cakap sepatah pon. Tapi mesti sekejap jer. Sebab mesti aku akan rasa ” tak baik lah aku macam ni”… Cisss! menci taw! =,=”…

4) Bila aku menangis?

aku tak nak siapa tahu, tengok atau perasan. Aku tak suka orang tengok aku menangis. Aku rasa diri aku lemah betol kalau ade orang tengok. Aku tak suka orang kesian kat aku. Thats Y aku mmmennnnci giler citer hindustan, selalo jer buat aku menangis.Tak guna!  Jahat lah kaw citer hindustan! menci kaw! mencii! menccciii!! … Tapi Shah Rukh Khan ensem an =,=”

5) Bila aku heppi?

aku nak semua orang rasa hepi jugak sama macam apa yang aku rasa. Arhh x kira! by hook or by crook kaw kene hepi gak even kaw pure-pure wat muke hepi cam pancake penyek!… weh, comel pe pancake… bulat-bulat, nipis, errr..penyek =’p

6) Bila aku sakit hati?

Selalo bila sakit hati dengan orang aku akan lukis muka orang tu. Then aku akan conteng muka dia jadi macam haiwan-haiwan kesayangan dia. Kahkah! padan muka kaw! Paling best tambah gelaran yang sesuai dengan dia. Contoh “beruang itam liar suke wat air liur basi” HAHA…. see, still aku berhati perut bagi nama comel-comel. comel kan? =,=”

7) Bila aku terharu?

For sure aku akan say it.. “Kaw lah sahabat dunia akhirat aku”, “kawlah abang aku yang pemurah”, “kaw lah adik yang terbaik”. Tapi bila sakit hati balik… ermm… sila lihat statement di no.6. Sekian… *_*

8) Bila aku suka?

I’m just smile dan kadang-kadang tersengih-sengih cam kerang manopause. ^^”

9) Bila aku bahagia)

satu hari hidup aku terasa macam lancar dan dipenuhi dengan bunga-bunga tulip yang cantik berwarna-warni…  wekkksss =’p

10) Bila aku jatuh cinta?

sama ada masa tu skrew aku dah longgar atau dah tercabut terus. Pehliss la! >..<


p/s : korang pon mesti ada cerita sendiri kan =)

No comments:

Post a Comment